luni, 30 noiembrie 2009

De ce?

Sunt multe intrebari care incep cu "De ce?", cum ar fi: de ce te iubesc? Ei bine nici eu nu stiu dar cert e ca te iubesc. Acum stau si ascult melodia "tu si eu" a lui Stefan Banica Jr. si ma gandesc la momentele frumoase petrecute impreuna. Mai tii minte cand ne plimbam de mana prin parc fara sa ne deranjeze ca ne cauta parintii, pt. ca nu conta? Mai stii cand scapam mai devreme de la scoala si ne intalneam in parculetul nostru? Iti mai aduci aminte cand ne-am spus pt. prima data unul celuilalt ca ne iubeam? Stii, mi-e dor de momentele acelea atat de simple... :( As vrea sa dau timpul inapoi ca sa ma pot bucura din plin de aceste cuvinte atat de simple si totusi atat de complicate, "Te iubesc!" ultima mea dorinta ar fi sa ma intorc la momentele frumoase petrecute impreuna. Mi-e atat de dor de ele... :-<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu